Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Чохол прозорий силіконовий MagSafe

Артикул ws001
В наявності
649 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко

Силіконовий чохол MagSafe – це стильний захист для вашого телефону.

У цьому тонкому, легкому та зручному чохлі чудовий кольоровий корпус Вашого телефону добре видно і при цьому надійно захищений.

Чохол зроблений із прозорого полікарбонату та гнучких матеріалів, тому він щільно прилягає до кнопок, і ними зручно користуватися. Спеціальне покриття перешкоджає появі подряпин на зовнішній та внутрішній поверхнях чохла. Матеріали та покриття не жовтіють з часом.

Завдяки вбудованим магнітам чохол ідеально точно фіксується, чарівним чином приєднується та від'єднується, і бездротова зарядка стає швидше. При цьому знімати чохол на час бездротової зарядки не потрібно - достатньо просто приєднати зарядний пристрій MagSafe або покласти телефон на зарядний пристрій Qi.

Цей чохол ретельно тестувався кілька тисяч годин на всіх етапах проектування та виробництва. В результаті він не тільки чудово виглядає, але й чудово захищає від подряпин та пошкоджень при падінні.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Способи доставки:

Нова Пошта 

• Доставлення у відділення "Нова пошта". Поштова служба доставить Ваше замовлення до обраного вами відділення пошти у Вашому місті.

• Адресне доставлення кур'єром "Нова Пошта". У цьому випадку Ви можете отримати товар не виходячи з дому, поштова служба доставить Ваше замовлення прямо під двері.

Доставлення в поштомат "Нова Пошта". Ви можете отримати товар в поштоматі "Нова пошта" в зручний для вас день та час.

Термін доставки товару поштовою службою "Нова пошта" від моменту оформлення замовлення займає 1 - 3 дні.

Вартість доставки залежить від:

  • Ваги та габаритів посилки
  • Пункту призначення відправки

Розрахувати вартість доставлення "Нова пошта" Ви можете натиснувши сюди.

• Доставлення у відділення "Укрпошта". Поштова служба доставить Ваше замовлення до обраного вами відділення пошти у Вашому місті.

• Адресне доставлення кур'єром "Укрпошта". У цьому випадку Ви можете отримати товар не виходячи з дому, поштова служба доставить Ваше замовлення прямо під двері.

Термін доставки товару поштовою службою "Укрпошта" від моменту оформлення замовлення займає 3 - 7 днів.

Вартість доставки залежить від:

  • Ваги та габаритів посилки
  • Пункту призначення відправки

Розрахувати вартість доставлення "Укрпошта" Ви можете натиснувши сюди.

Способи оплати:

Оплата при отриманні товару. Оплата за товар відбувається при отриманні (у відділенні пошти чи при доставленні кур'єром). Варто зауважити, що поштова служба може стягувати додаткову плату за такий спосіб оплати.

Оплата онлайн-сервісом WayForPay. Після оформлення замовлення вас автоматично буде направлено на сторінку оплати замовлення. Цей сервіс підтримує такі способи оплати, як: банківська картка, Privat24, Apple Pay, Google Pay, Masterpass, Visa Checkout. Використовуючи цей спосіб, Ви можете не повідомляти нам про оплату. Як тільки оплата надійде, ми відразу поставимо замовлення на відправлення. 

Офіційна гарантія від виробника поширюється на всі групи товарів, представлених на нашому сайті. Термін гарантії вказаний в гарантійному талоні виробника. У гарантійному талоні вказується інформація про модель, серійний номер і дату продажу товару. При отриманні товару обов'язково перевіряйте на відсутність дефектів та відповідність комплектації.


Гарантійний талон необхідно зберігати протягом терміну експлуатації товару для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування.

Якщо сервісний центр виробника не може відремонтувати товар у гарантійний період, ми обміняємо Вам товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього необхідно надати:

товар у повній комплектації;
- гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату.

Гарантія не надається у таких випадках:

збереження гарантійних пломб порушено;
- присутні механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- правила використання, викладені в експлуатаційних документах, порушені;
- здійснено ремонт або змінено внутрішні компоненти товару, конструкцію або схеми товару; гарантійний талон заповнено неправильно.
 

Політика повернення та обміну в нашій компанії регулюється Законом України "Про захист прав споживачів".

Повернення товару

Якщо Ви виявили механічні пошкодження товару:

  • У відділенні пошти, під час перевірки товару. Повідомте співробітників пошти про пошкодження, далі вони проінструктують Вас про подальші дії. Після цього ми відправимо Вам товар на заміну, або повернемо кошти, якщо товар був вже оплачений. 
  • Не у відділенні пошти. Таким чином, ми не можемо здійснити обмін товару чи повернення коштів, оскільки не можемо встановити причину пошкодження товару. Навіть якщо товар пошкодила і служба доставки, вони відмовляться від відшкодування збитків, оскільки клієнт забрав посилку. Можливі винятки, вони обговорюються індивідуально. 
  • У разі виявлення заводського браку ми здійснюємо обмін/повернення та самі оплачуємо послуги пошти.

 

Повернення товару, якщо він не підійшов/сподобався:

Якщо з якихось причин Ви захочете здійснити повернення товару, то необхідно буде звернутися до нашої служби підтримки. При цьому, послуги з доставки товару оплачує сам клієнт. Варто уточнити, що обмін або повернення товару можливе лише якщо:

  • Минуло менше 14 днів з моменту придбання товару
  • Збережена фірмова упаковка та всі комплектуючі
  • Товар не був у використанні, збережений товарний вигляд
  • Збережено документи, що підтверджують факт придбання товару (накладна або чек)

 

Політика повернення та обміну в нашій компанії регулюється Законом України "Про захист прав споживачів"

Вгору