Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Pest Reject ультразвуковий відлякувач бліх, тарганів, павуків, мурах та гризунів

Артикул ws017
В наявності
243 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко

Ультразвуковий відлякувач Pest Reject - це новітня розробка, що допомагає ефективно позбутися комах, бліх, клопів, мух, гризунів, тарганів та комарів. Пристрій Pest Reject - це надійний захистит Вашої оселі від мурах, гризунів і комах.

Чому ультразвукові відлякувачі допомагають позбутися комах-шкідників краще за всі інші методи?

Якщо електронний відлякувач здається дорогою ідеєю, розглянемо інші можливості та способи усунення загрози:

  • Спрей, дуст, аерозоль. Мають різкий запах, ефективність не більше 30%, шкідливі для людини та свійських тварин.
  • Порошки, гелі, приманки. Мають обмежений ресурс, коштують дорого, ефективність трохи більше 45%.
  • Пастки з приманками. Багато підробок, які не можна розпізнати заздалегідь. У пастки потрапить лише одна-дві комахи, інші швидко вчаться обходити приманки.

Прилад працює за принципом створення ультразвукових імпульсів проти шкідників. Він генерує та подає звукову хвилю високої частоти (до 1 ГГц), яка впливає на нервову систему комах. Для людини і домашніх тварин високочастотні хвилі не відчутні, тому безпечні. Площа дії залежить від потужності агрегату, як правило, одного приладу вистачає на кілька кімнат. Прості в управлінні прилади можна включати в роботу, коли в кімнаті є люди та тварини. Випромінювання розширюються на всіх напрямках і поширюються на площу до 50 квадратних метрів! Відмінна риса пристрою - дія у віддалених місцях, де немає доступу для людини: під половицями або усередині стін. Цілком безпечний для людей та домашніх улюбленців. Відмінний засіб проти клопів, щурів, мишей, гризунів, мошок. Широкий спектр впливу дозволяє позбутися павуків, тарганів, мурах, жуків, комарів, мух. Pest Reject позбавить Вас шкідників! Максимальна ефективність відлякувача досягається за рахунок використання протягом 3-4 тижнів.

Пристрій для відлякування шкідників абсолютно БЕЗПЕЧНИЙ для здоров'я людини та домашніх тварин. На відміну від отруйних хімікатів, репеллер Rest Reject абсолютно безпечний для людей та домашніх тварин. Численні випробування показали, що відлякувач від гризунів та комах можна безбоязно використовувати у приміщеннях, де перебувають діти та вагітні жінки.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Способи доставки:

Нова Пошта 

• Доставлення у відділення "Нова пошта". Поштова служба доставить Ваше замовлення до обраного вами відділення пошти у Вашому місті.

• Адресне доставлення кур'єром "Нова Пошта". У цьому випадку Ви можете отримати товар не виходячи з дому, поштова служба доставить Ваше замовлення прямо під двері.

Доставлення в поштомат "Нова Пошта". Ви можете отримати товар в поштоматі "Нова пошта" в зручний для вас день та час.

Термін доставки товару поштовою службою "Нова пошта" від моменту оформлення замовлення займає 1 - 3 дні.

Вартість доставки залежить від:

  • Ваги та габаритів посилки
  • Пункту призначення відправки

Розрахувати вартість доставлення "Нова пошта" Ви можете натиснувши сюди.

• Доставлення у відділення "Укрпошта". Поштова служба доставить Ваше замовлення до обраного вами відділення пошти у Вашому місті.

• Адресне доставлення кур'єром "Укрпошта". У цьому випадку Ви можете отримати товар не виходячи з дому, поштова служба доставить Ваше замовлення прямо під двері.

Термін доставки товару поштовою службою "Укрпошта" від моменту оформлення замовлення займає 3 - 7 днів.

Вартість доставки залежить від:

  • Ваги та габаритів посилки
  • Пункту призначення відправки

Розрахувати вартість доставлення "Укрпошта" Ви можете натиснувши сюди.

Способи оплати:

Оплата при отриманні товару. Оплата за товар відбувається при отриманні (у відділенні пошти чи при доставленні кур'єром). Варто зауважити, що поштова служба може стягувати додаткову плату за такий спосіб оплати.

Оплата онлайн-сервісом WayForPay. Після оформлення замовлення вас автоматично буде направлено на сторінку оплати замовлення. Цей сервіс підтримує такі способи оплати, як: банківська картка, Privat24, Apple Pay, Google Pay, Masterpass, Visa Checkout. Використовуючи цей спосіб, Ви можете не повідомляти нам про оплату. Як тільки оплата надійде, ми відразу поставимо замовлення на відправлення. 

Офіційна гарантія від виробника поширюється на всі групи товарів, представлених на нашому сайті. Термін гарантії вказаний в гарантійному талоні виробника. У гарантійному талоні вказується інформація про модель, серійний номер і дату продажу товару. При отриманні товару обов'язково перевіряйте на відсутність дефектів та відповідність комплектації.


Гарантійний талон необхідно зберігати протягом терміну експлуатації товару для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування.

Якщо сервісний центр виробника не може відремонтувати товар у гарантійний період, ми обміняємо Вам товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього необхідно надати:

товар у повній комплектації;
- гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату.

Гарантія не надається у таких випадках:

збереження гарантійних пломб порушено;
- присутні механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- правила використання, викладені в експлуатаційних документах, порушені;
- здійснено ремонт або змінено внутрішні компоненти товару, конструкцію або схеми товару; гарантійний талон заповнено неправильно.
 

Політика повернення та обміну в нашій компанії регулюється Законом України "Про захист прав споживачів".

Повернення товару

Якщо Ви виявили механічні пошкодження товару:

  • У відділенні пошти, під час перевірки товару. Повідомте співробітників пошти про пошкодження, далі вони проінструктують Вас про подальші дії. Після цього ми відправимо Вам товар на заміну, або повернемо кошти, якщо товар був вже оплачений. 
  • Не у відділенні пошти. Таким чином, ми не можемо здійснити обмін товару чи повернення коштів, оскільки не можемо встановити причину пошкодження товару. Навіть якщо товар пошкодила і служба доставки, вони відмовляться від відшкодування збитків, оскільки клієнт забрав посилку. Можливі винятки, вони обговорюються індивідуально. 
  • У разі виявлення заводського браку ми здійснюємо обмін/повернення та самі оплачуємо послуги пошти.

 

Повернення товару, якщо він не підійшов/сподобався:

Якщо з якихось причин Ви захочете здійснити повернення товару, то необхідно буде звернутися до нашої служби підтримки. При цьому, послуги з доставки товару оплачує сам клієнт. Варто уточнити, що обмін або повернення товару можливе лише якщо:

  • Минуло менше 14 днів з моменту придбання товару
  • Збережена фірмова упаковка та всі комплектуючі
  • Товар не був у використанні, збережений товарний вигляд
  • Збережено документи, що підтверджують факт придбання товару (накладна або чек)

 

Політика повернення та обміну в нашій компанії регулюється Законом України "Про захист прав споживачів"

Вгору