Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Універсальний сенсорний автомобільний тримач з швидкою бездротовою зарядкою 15W

Артикул ws072
В наявності
714 грн
987 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Виберіть колір
Замовити швидко

Цей стильний та ергономічний тримач поєднує зручність та ефективність. Завдяки інноваційній технології швидкого бездротового заряджання Qi 15W, просто помістіть пристрій на утримувач, і процес заряджання почнеться автоматично. Ви більше не хочете шукати кабелі та підключати пристрій, це все робиться легко та швидко.

Бездротова зарядка сумісна з усіма смартфонами, такими як iPhone, Samsung, Xiaomi, Huawei, Oppo тощо, які мають технологію Qi (безконтактна зарядка). Розмір телефону з діагоналлю від 4 до 7 дюймів.

Цей аксесуар має системи захисту від короткого замикання, перегріву, перевантаження, при яких зарядка просто відключає живлення.

Утримувач має сенсорні датчики і розсувний механізм. Підносите смартфон та холдер міцно зафіксує його. Погана дорога з безліччю нерівностей не призведе до падіння пристрою: механізм забезпечує надійну фіксацію і готовий зазнає струсу. Ви можете скористатися своїм смартфоном, дивитися відео або переглядати повідомлення, не хвилюючись про випадкове зміщення пристрою.

Забудьте про заплутані кабелі та невпевненість у зарядці – перейдіть на бездротову зарядку з нашим новим утримувачем.

виглядає прям супер дорого і стильно в bmw x5 2018р. бокові затискачі тримають міцно, класно працює сенсор, коли хочеш дістати телефон, ні в яких тримачах такого не бачив ще
Відповісти
Магніт дуже сильний, добре тримає. Кріплення підійшло до моїх вузьких дефлекторів, в які інші кріплення навіть не влазили.
Відповісти
купував для самсунга s22, в дефлекторі ауді А6 тримає міцно. пару раз ловив глибокі ями, але все було на місці. рекомендую!
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Відео

Способи доставки:

Нова Пошта 

• Доставлення у відділення "Нова пошта". Поштова служба доставить Ваше замовлення до обраного вами відділення пошти у Вашому місті.

• Адресне доставлення кур'єром "Нова Пошта". У цьому випадку Ви можете отримати товар не виходячи з дому, поштова служба доставить Ваше замовлення прямо під двері.

Доставлення в поштомат "Нова Пошта". Ви можете отримати товар в поштоматі "Нова пошта" в зручний для вас день та час.

Термін доставки товару поштовою службою "Нова пошта" від моменту оформлення замовлення займає 1 - 3 дні.

Вартість доставки залежить від:

  • Ваги та габаритів посилки
  • Пункту призначення відправки

Розрахувати вартість доставлення "Нова пошта" Ви можете натиснувши сюди.

• Доставлення у відділення "Укрпошта". Поштова служба доставить Ваше замовлення до обраного вами відділення пошти у Вашому місті.

• Адресне доставлення кур'єром "Укрпошта". У цьому випадку Ви можете отримати товар не виходячи з дому, поштова служба доставить Ваше замовлення прямо під двері.

Термін доставки товару поштовою службою "Укрпошта" від моменту оформлення замовлення займає 3 - 7 днів.

Вартість доставки залежить від:

  • Ваги та габаритів посилки
  • Пункту призначення відправки

Розрахувати вартість доставлення "Укрпошта" Ви можете натиснувши сюди.

Способи оплати:

Оплата при отриманні товару. Оплата за товар відбувається при отриманні (у відділенні пошти чи при доставленні кур'єром). Варто зауважити, що поштова служба може стягувати додаткову плату за такий спосіб оплати.

Оплата онлайн-сервісом WayForPay. Після оформлення замовлення вас автоматично буде направлено на сторінку оплати замовлення. Цей сервіс підтримує такі способи оплати, як: банківська картка, Privat24, Apple Pay, Google Pay, Masterpass, Visa Checkout. Використовуючи цей спосіб, Ви можете не повідомляти нам про оплату. Як тільки оплата надійде, ми відразу поставимо замовлення на відправлення. 

Офіційна гарантія від виробника поширюється на всі групи товарів, представлених на нашому сайті. Термін гарантії вказаний в гарантійному талоні виробника. У гарантійному талоні вказується інформація про модель, серійний номер і дату продажу товару. При отриманні товару обов'язково перевіряйте на відсутність дефектів та відповідність комплектації.


Гарантійний талон необхідно зберігати протягом терміну експлуатації товару для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування.

Якщо сервісний центр виробника не може відремонтувати товар у гарантійний період, ми обміняємо Вам товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього необхідно надати:

товар у повній комплектації;
- гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату.

Гарантія не надається у таких випадках:

збереження гарантійних пломб порушено;
- присутні механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- правила використання, викладені в експлуатаційних документах, порушені;
- здійснено ремонт або змінено внутрішні компоненти товару, конструкцію або схеми товару; гарантійний талон заповнено неправильно.
 

Політика повернення та обміну в нашій компанії регулюється Законом України "Про захист прав споживачів".

Повернення товару

Якщо Ви виявили механічні пошкодження товару:

  • У відділенні пошти, під час перевірки товару. Повідомте співробітників пошти про пошкодження, далі вони проінструктують Вас про подальші дії. Після цього ми відправимо Вам товар на заміну, або повернемо кошти, якщо товар був вже оплачений. 
  • Не у відділенні пошти. Таким чином, ми не можемо здійснити обмін товару чи повернення коштів, оскільки не можемо встановити причину пошкодження товару. Навіть якщо товар пошкодила і служба доставки, вони відмовляться від відшкодування збитків, оскільки клієнт забрав посилку. Можливі винятки, вони обговорюються індивідуально. 
  • У разі виявлення заводського браку ми здійснюємо обмін/повернення та самі оплачуємо послуги пошти.

 

Повернення товару, якщо він не підійшов/сподобався:

Якщо з якихось причин Ви захочете здійснити повернення товару, то необхідно буде звернутися до нашої служби підтримки. При цьому, послуги з доставки товару оплачує сам клієнт. Варто уточнити, що обмін або повернення товару можливе лише якщо:

  • Минуло менше 14 днів з моменту придбання товару
  • Збережена фірмова упаковка та всі комплектуючі
  • Товар не був у використанні, збережений товарний вигляд
  • Збережено документи, що підтверджують факт придбання товару (накладна або чек)

 

Політика повернення та обміну в нашій компанії регулюється Законом України "Про захист прав споживачів"

Вгору